رفتن به محتوای اصلی
logo-samandehi
نمادهای اطمینان کرامینونمادهای اعتماد کرامینو
اگر کسب و کار شما اینترنتی نباشد به زودی ورشکست خواهید شد. "بیل گیتس"

ریپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی به شکلی از آگهی گفته می شود که در قالب گزارش ارائه شود.

مخاطبان رسانه ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می شود، در حالی که آنچه آنها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است.
ریپورتاژ آگهی یکی از انواع تبلیغات اینترنتی است و تفاوت آن با دیگر گونه های تبلیغات اینترنتی در این است که کاربران نباید متوجه شوند که متن شما یک تبلیغ است. این نوع از تبلیغات معمولا با هدف برندینگ و افزایش رتبه در گوگل انجام می شود.

ریپورتاژ آگهی چیست؟

چگونه تبلیغات رپورتاژ آگهی داشته باشیم؟

تبلیغات ریپورتاژ آگهی مثل یک تیغ دو لبه عمل می کند. همان قدر که می تواند برای رتبه سایت شما در گوگل مفید باشد، در صورت عدم آگاهی از چگونگی استفاده از آن، می تواند برای سایت شما تاثیر معکوس داشته باشد.

مهم ترین اهداف ریپورتاژ آگهی به عبارت زیر هستند:
۱- بهبود رتبه سایت در گوگل
۲- معرفی یک خدمت یا محصول با هدف اطلاع رسانی و بیشتر دیده شدن

نکات ضروری رپورتاژ آگهی

۱- محتوای مناسب تهیه کنید. این محتوا باید به گونه ای تهیه شود که معرف خدمات، محصولات و یا کمپین تبلیغاتی شما باشد اما مخاطب شما متوجه تبلیغاتی بودن محتوا نشود.
۲- استفاده خلاقانه و مناسب از تکنیک های بازاریابی محتوایی و تبلیغ نویسی باعث افزایش اثرگذاری ریپورتاژ آگهی خواهد شد.
۳- از سایت های مرتبط و مناسب برای ریپورتاژ آگهی استفاده شود. وب سایت هایی که لینک گرفتن از آن ها از لحاظ گوگل مفید باشد و ضرری به سایت شما نزند.
۴- هرچه غیر مستقیم تر تبلیغ تان را بکنید، موفقیت بیشتری در جذب مخاطب به دست آورده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
28 + 11 =


تماس با کرامینو برگشت به بالا